حفاظ صنعت : بهترین حفاظ های دیوار
نوشته شده توسط : آهن سازه

حفاظ صنعت : بهترین حفاظ های دیوار

 

صنایع فلزی حفاظ صنعت آهن سازه بزرگترین و معتبرترین مجموعه تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ لیلیوم و هر گونه حفاظ آهنی و درب آکاردئونی در کشور می باشد و با توجه به تجارب و کادر مجرب خود قابلیت تولید ماهانه بیش از10000 متر از انواع حفاظ را دارد.
حفاظ های نسل جدید بر خلاف حفاظهای سنتی که خود یک جایگاه برای بالا رفتن و جای پا برای ایستادن را برای سارقین فراهم می کند، دارای ایمنی منحصر به فرد و بسیار بالایی می باشد و به طوری که مورد تایید از پلیس پیشگیری ناجا نیز قرار گرفته است که عبور از آن پس از نصب تقریبا غیر ممکن میباشد. زاویه اجزای تشکیل دهنده این حفاظ طوری طراحی شده اند که به هیچ عنوان راهی برای قرار دادن دست و پا و بالا رفتن از دیوار را نمی دهد و صنایع فلزی حفاظ صنعت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه تولید انواع نرده حفاظ های فلزی، فرفورژه، نرده راه پله، حفاظ فرفورژه، حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی می باشد.
چرا نصب حفاظ در قسمت های مختلف نما ساختمان ضرورت دارد ؟ امروزه عموما نماهای ساختمان بر طبق ضوابطی طراحی می شوند که تا 60 درصد امکان استفاده از بازشو و پنجره مجاز می باشد . ورود از طریق پنجره ها یا بالکن ها به خصوص در طبقات پایین تر و دیوار حیاط یا ساختمان هایی که از طرفین همسایه ای ندارند امری آسان است و ممکن است خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد. در این صورت حفظ حریم داخل و جلوگیری از ورود ناخواسته افراد از طریق ورودی ها امری اجتناب ناپذیر می باشد .ایمن ترین راه جهت محافظت از ساختمان،استفاده از حفاظ آهنی می باشد که بر روی نما نصب می شود . در صورتیکه از حفاظ های مستحکم و با استاندارد های درست استفاده شود عملا ورورد به داخل ساختمان غیر ممکن می شود.

 

تنـها هدف ما حفظ آرامـش خاطـر و امنیـت شما عزیـزان می بـاشـد.

 

shakhgavazni





:: برچسب‌ها: حفاظ صنعت : بهترین حفاظ های دیوار ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: